tiistai 2. lokakuuta 2018

aaronin kesä loma

olin kesä lommalla tanskassa nyt aijjon kertoa kun olin tanskassa lähdetiin ilta päivällä mulla oli ollut lätkä treeneissä kun olin tullukotiin niin aletiin lähteä tultiin tanskaan päivällä oltiin talolla vähän aikaa ja sitten aletiin lähteä uimaan vesi puistoon iha baito vei siel oli mukan meijjän kaveri perhe ja mun siskot siellä oli euroopan suurin vesi liuku mäki seuraavana päivänä me mentiin lego landiin se ei ole pelkästään lego maailma se oli huvi puisto sinne oli juuri tehty uusi laite joka meni tuhat viisi sataa kilo metriä tunnissa ja muutenki siellä oli tosi kivaa  sitten lego landin jälkeen mentiin vielä uimaan seuraavana päivänä mentiin          taas lego landiin ja taas sitten senkin jälkeen mentiin taas uimaan   ja siten oltiin siellä vielä pari päivää ja käytiin uimassa ei muuta hirveen ihmeelistä                                                                                                                                                                  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti