tiistai 6. marraskuuta 2018

Minun syyslomani

                                                                      MINUN SYYSLOMANI 


Syysloma kestää yhden viikon ajan. Olin syyslomani Kouvolassa ja siellä oli mukavaa ja tein siellä kaikkea.😊 
Olin tosi paljon ulkona, katsoin puhelinta ja söin erilaisia herkkuja. Syyslomalla olin tallilla ja kävin myös ratsastustunneilla ja ratsastin Allilla (Alli on poni). Sitten meidän oma ponini oli estekisoissa ja olin katsomassa se oli huippua.  
Sitten hypin trampoliinilla ja soin erilaisia leivoksia. Ja söin paljon erilaisia sipsejä ja karkkeja. 
Olin auttamassa keittiössä ja leivoin itse. 
Leivoin suklaakeksejä, mustikkamuffinsseja ja kaikkea muuta.  
Olin myös mökillä ja Helsingissä.   
Nähdään seuraavan tekstin parissa. Moikka:) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti